We are THINKing PINK

Razem na RÓŻOWO!

W październiku cały świat zalewają morza różowych wstążek jednoczących się w miesiącu świadomości na temat raka piersi. My, nie tylko myślimy na RÓŻOWO, ale i podejmujemy działania.

Badanie naukowe są kluczowym elementem w prewencji, leczeniu i wykrywaniu choroby.

Przez cały miesiąc październik przy zakupie każdego opakowania produktu marki Whatman, firma Cytiva będzie przekazywała
1$ Fundacji Badań nad Rakiem Piersi (BCRF). Naszym celem w 2020 roku jest wsparcie badań nad rakiem piersi kwotą 175 000$!

Produkty do fltracji marki Whatman są stosowane w laboratoriach na całym świecie, wspomagając kluczowe prace w badaniach.

THINK PINK NA STRONIE CYTIVA

Zróbmy to razem!

To prostsze niż myślisz. Wystarczy kupić dowolne produkty z asortymentu materiałów eksploatacyjnych, a Cytiva przekaże 1$ za każde opakowanie Fundacji Badań nad Rakiem Piersi (BCRF).

Wybierz zaufaną markę Whatman i przyłącz się do kampanii!

Nasza współpraca z BCRF

Fundacja Badań nad Rakiem Piersi  to organizacja zajmująca się wyłącznie badaniami nad rakiem piersi. Została ona założona w 1993 roku przez Evelyn H. Lauder przy wsparciu dr Larry'ego Nortona, obecnego Dyrektora Naukowego BCRF. Od 1993 roku naukowcy wspierani przez BCRF są zaangażowani w każdy kluczowy projekt dotyczący profilaktyki, leczenia oraz walki z rakiem piersi.

Dzięki badaniom naukowym w  samych Stanach Zjednoczonych walkę z rakiem wygrało ponad 3,8 miliona osób, a liczba zgonów z powodu raka piersi spadła w ciągu ostatnich 25 lat o prawie 40%. Jednak w związku z tym, że każdego roku 40 000 osób traci życie z powodu tej choroby, nadal pozostaje wiele do zrobienia.

Nie możemy się zatrzymać! Stawką jest życie. Dołącz do nas wspierając Fundację Badań nad Rakiem Piersi.
Zdjęcie z witryny  https://www.bcrf.org

Dołącz do rewolucyjnych badań!
Myśl na RÓŻOWO!

Daliśmy radę!... Od 2017 roku, razem z naszymi wspaniałymi klientami, zebraliśmy 296 600 dolarów dla Fundacji Badań nad Rakiem Piersi (BCRF). Kwota ta pozwoliła sfinansować niemal 3 lata rewolucyjnych badań nad najczęstszą chorobą nowotworową kobiet, występującą na całym świecie.

Kampania Think Pink odniosła wielki sukces wśród pracowników Cytivy, dystrybutorów i Was - bez których nie mogłaby się ona udać - naszych klientów. Cieszymy się, że tak wielu z Was zaangażowało się w nasze wysiłki na rzecz wspierania badań nad rakiem piersi i mamy nadzieję, że nadal będziecie nas wspierać w 2020 roku. Razem możemy coś zmienić!
bcrf.org

Dzięki badaniom naukowym moja mama jest ciągle z nami.
bcrf.org

Dzięki badaniom naukowym odzyskałam zaufanie.
bcrf.org

Dzięki badaniom naukowym jestem zdeterminowana.